Świadomość biznesowa jest to umiejętność stosowania efektywnych działań sprzedażowych i osobistego wpływu pracownika na jej rozwój. Jest to znajomość trendów we własnej organizacji i jej otoczeniu rynkowym. Kompetencja ta przejawia się również w zrozumieniu zagadnień związanych z sytuacją konkurencyjną, relacjami z klientami, znajomości i wykorzystaniem w sprzedaży marketingu i trade marketingu oraz sprawnego poruszania się w matematyce handlowej.
W ramach Świadomości Biznesowej jako głównej kompetencji można wyróżnić trzy krytyczne obszary: zagadnień związanych z sytuacją konkurencyjną, relacjami z klientami, znajomości i wykorzystaniem w sprzedaży marketingu i trade marketingu oraz sprawnego poruszania się w matematyce handlowej.
dotyczy rozumienia mechanizmów rynkowych, otoczenia funkcjonowania organizacji działu sprzedażowej oraz uwarunkowań zewnętrznych i wewnętrznych.
dotyczy rozumienia zachowań konsumentów, pozycjonowania produktów oraz mechanizmów decydujących o wyborze danego produktu przez konsumentów.
dotyczy szerokiego rozumienia aspektów matematyki handlowej, kosztów związanych z funkcjonowaniem regionu sprzedaży lub klienta vs. przychodowość wygenerowana z jego aktywności sprzedażowej.
Jeśli chcesz podnieść Świadomość Biznesową w swojej Firmie powinieneś
niezwłocznie zastosować mój autorski 3-etapowy MODEL KONSULTACYJNY, który polega na wdrożeniu:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus tincidunt velit et libero ultrices congue. Nullam eu orci eu ex rutrum hendrerit. Ut enim justo, molestie sed ultricies id, ultrices eu ligula. Quisque nisl elit, fermentum a velit id, mollis volutpat lectus.